Nur-Reiki Tenggelam Timbul

Posted by Reiki Malaysia - Tradisi Hikmah Sufi on Tuesday, November 9, 2010

Salam semua.

Mungkin sebelum ni Anda tak dapat akses blog nur-reiki.com. Ada juga orang yang hantar emel, "Master, kenapa nur-reiki.com asyik tenggelam timbul?".... Hehehe, kesilapan teknikal lerrrr....

Sekarang ni saya guna hosting blogspot saja. Senang cerita. Hari tu memang tak sempat nak renew sampai expired. Kalau nak renew juga sekarang kena charge usd250. Hmm, rasanya tak perlu sampai berhabis duit macam tu.

Hosting percuma ada, jadi saya gunakan. ALhamdulillah, dapat juga saya teruskan posting di blog ni.

Selepas ni, taip atau bookmark terus http://nur-reiki.blogspot.com.

Jika ada masa dan ketika saya akan post artikel terbaru, insyaAllah.

Untuk KURSUS MASTER KUNDALINI REIKI (ONLINE) DIBUKA SEKARANG!.


Jika sesiapa yang telah mengambil KURSUS MASTER KUNDALINI REIKI ATAU HIKMAH SUFI, boleh datang berjumpa dengan saya di Langkawi untuk pemantapan, perbincangan dan sebagainya.

Tiada caj dikenakan. Masa hanya 2-3jam.

Sebarang pertanyaan boleh emel: syed_mansor@yahoo.com atau hubungi terus
h/p: 019-300 6668