Ada Urusan Di Langkawi

Posted by Reiki Malaysia - Tradisi Hikmah Sufi on Thursday, February 4, 2010

Salam semua, mesti ramai yang tertanya2 di mana saya?

Saya kini berada di Langkawi atas urusan peribadi dan perniagaan. Sepanjang perjalanan hidup baru saya ni pelbagai rintangan datang dan pergi. ALhamdulillah Allah beri saya kekuatan dalam setiap ujianNYA.

Saya aplikasikan segala apa yg saya tahu... Kuasa Minda, LOA, Reiki, DOA, dan amalan2 lain. Alhamdulillah seperti tidak disangka2 segala kesusahan seperti senang saya melalui.

Saya mintak maaf banyak2 sebab lama tak update blog ni. Saya dalam proses transfer streamyx ke tempat baru. Harap2 cepat la settle.

Kepada sahabat reiki kesayangan saya, teruskan dalam perjalanan Reiki. Kita sentiasa akan diuji di atas setiap apa yg telah kita ketahui. Lagi kita berilmu dan beramal lagi lah kita diuji.

Ujian itu sekadar nak lihat setakat mana kefahaman kita dalam amalan ilmu yg diberi dan keyakinan kita. 'Sedap lidah berkata tapi perbuatan tidak semanis rasa...' Alamak peribahasa apa la pulak.

Ni pun curi2 pi cc. Taip je apa yang keluar dari kepala otak ni.

Untuk Kursus Reiki, saya masih teruskan. Sesiapa yang berminat boleh hubungi saya bila-bila masa.

Saya memohon maaf atas segala kesulitan. InsyaALlah streamyx dah ok, saya akan kerap tulis kat blog ni. Setakat ni je la.

Salam dari saya.